Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών:
 

Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.

  •  Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης, σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσετε. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
  • Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά, ενώ ο καταναλωτής επιβαρύνεται αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής.
  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, σφραγισμένα, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί. Σε περίπτωση που δεν ικανοποιείται οποιαδήποτε από τις παραπάνω συνθήκες δεν είναι δυνατή ή διαδικασία της επιστροφής.
  • ​Τα έξοδα επιστροφής των επιστρεφόμενων προϊόντων βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
  • Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).
  • Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την βούλησή σας για υπαναχώρηση τηλεφωνικώς στο 6934255220 ή εγγράφως στο info@bioglam.gr.
 
Αν παραλάβατε λόγω δικού μας λάθους διαφορετικά είδη από αυτά που παραγγείλατε, ακολουθείστε τη διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω, πριν ανοίξετε την εξωτερική συσκευασία ή τον περιέκτη/βάζο του προϊόντος. Όταν λάβουμε το αίτημα σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. 
 

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Η εταιρία μας ελέγχει διεξοδικά όλα τα προϊόντα πριν την αποστολή τους. Παρ’ όλα αυτά, αν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείστε να μας υποδείξετε το πρόβλημα με τηλεφωνική επικοινωνία ή ηλεκτρονική αλληλογραφία. Καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε επιστροφή ώστε να υπάρξει συνεννόηση για τις λεπτομέρειες. Η εταιρεία μας θα προβεί στην επιστροφή του κόστους του επιστρεφόμενου προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσετε. Αν επιθυμείτε αλλαγή – αντικατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να μας ενημερώσετε πριν φτάσει σε εμάς.